Lyckad dag! :)

Tack till alla som gjorde min dag! :)

Idag bestämde jag & dajana att träffas eftersom vi inte hade gjort det på jättelänge! Vi gick runt i stan o kollade lite på kläder o sånt efter det åt vi på Mcdonad! Tack så mycket Dadi, det är alltid lika kul med dig speciellt när vi är flummiga! (a) ♥
MacFeast-Meny blev det som vanligt! (Y)
När vi var klara då gjorde jag Dajana sällskap till bussen eftersom hon skulle hem och jag skulle träffa Martha där! :) Först handlade vi massa godis och grejer som vi skulle ha till filmkvällen medan vi snackade lite hemligheter o skämtade lite om allt o alla! :D Efter det drog vi till ettåti o träffade trevliga människor där o hade lite kul sen gick vi o hämtade en pizza från Byblos och tog med oss den hem - tur att mina bröder finns annars skulle jag gå i konkurs! xD Nu är vi äntligen framme och ska sätta på filmen innan Martha sover! -.-
Vi får se va imon bjuder på... intressant.. xD
American pie Del II

Kommentarer
Postat av: Dadi :) !!

Det är alltid (luligt) att träffa dig gummaaaannn !! Roligt hade vi iaf, fast det har vi väl alltid, ellerhur ? :P hahah !!! <3 <3 <3 ::

2011-05-11 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0