Några dagar kvar...:(

Ska snart bege mig till jobbet! (Y)

satt och bläddrade genom mina gamla bilder o hittade denna underbara bild på mig&min syster, Gud va jag kommer sakna henne! :(
Tack för ALLT syster, det går inte o räkna upp allt som du har gjort för mig, du är bara BÄST! ♥
Ingen bryr sig om mig lika mkt som du gör, du tänker alltid på vad du ska köpa till mig vart du än går, du gråter när du ser mig gråta, du skulle kunna dö för min skull, du älskar/behandlar mig som om jag vore ditt barn - på ett positivt sätt.
Oavsett hur många kompisar jag har eller hur många jag älskar ingen skulle kunna ta din plats för ingen betyder lika mkt som dig!
Lycka till med allt habibi! :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0