Frågor& Svar! =]

Namn - Mariam
Födelsedag – första maj.
Ögonfärg – BRUNA.
Hårfärg – Brunett.
Längd - 164
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor – blir sur på alla när jag har tråkigt  och knäcker fingarna

Stjärntecken - oxen
Är dina föräldrar skilda – nej.
Skor idag – converse xP.
Rädslor – förlora min kompis.
Mest använda fras på msn – idiot!  -.-

Det första du tänker på när du vaknar – "Jag ser ingenting framför mig! :O"

Bästa kännetecken – Maffia Girl xP
Mest saknade minnet – Bks :$

 

Färg – Glada färger!
Mat – Kött/ Kyckling..Pizza.
Sport - fotboll/ Basket.
Djur – hund.
Glass -  Daimglass.
Affär - Gina/intersport.
Sallad – grekisksallad/ tabboule

Skådespelare – taylor lautner, megan fox.
Nummer –1/6.
Årstid – Sommar, inte i sverige iaf.
Parfym – D&G.
Kroppsdel på motsatta könet – Ögon, magen.
Vad vill du bli när du blir stor - dataingenjör(h).
Hur vill du dö – Dö i sömnen.
Vem av dina vänner är mest högljudd – Guita <3
Vem får dig mest att skratta -  dajana.
Vem har du känt längst – sbarta.
Vem är blygast – Tien.
Bästa känslan -
när jag klarar proven :P
Värsta känslan
– Kriget!
Vart vill du bo i framtiden – Sverige.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara – inget? :O
Hur länge tror du att du kommer leva – Gud vet.

Varit kär – Tyvärr.
Haft pojkvän
: Nope! :)
Blivit dissad – Aldrig xD
Rymt hemifrån – absolut inte!
Skolkat -  Om jag har (A)
Tänkt på självmord - ngn gång.
Sovit utomhus - ah
Druckit alkohol - ja
Varit på en scen – i skolan?
Snattat – Ne(H).
Blivit nerslagen – Ohja.


Nu vet ni lite om mig iaf! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0