FredagsMys!

Heej på er allesammans! xD

Åh Gud va d ä töntigt o blogga! :$
Men jag måste tyvärr göra det eftersom vi har webbdesign - kurs nästa termin
o jag måste ju veta i förväg va sjutton en blogg ä för nåt o hur man designar, fixar bilder o massa SKIT...
MenMen jag måste anpassa mig till bloggvärlden o jag kmr förhoppningsvis klara det suveränt! (A)


Idag har jag inte gjort nåt särskilt, varit i skolan utan min Batta för att hon var ledig :[ så jag var tvungen att klara mig utan henne på en hel dag!.. På rasten gick jag till min gamla skola för att hälsa på Elsy :) man saknar verkligen den gamla tiden!

Nu Ska jag mysa framför tv:n o kolla på Beb el 7ara! :D

En bild från tv-serien..

Keep in touch! <3 / Md♥

Kommentarer
Postat av: Elsy

det avr verkligen kul att träfa dej igen :D

2010-08-29 @ 00:25:33
URL: http://elsysfoto.blogspot.com
Postat av: Mariam

Aw, detsamma habibi!<3.. Du får komma o hälsa på oss precis när du vill!

2010-08-30 @ 00:08:43
URL: http://xxlebanesegirl.xx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0