Bröllop! :)

Det var så sköönt att sova eftersom jag var uppe nästan hela kvällen men Martha var så trött att hon inte ens orkade se klart på filmen...xD men idag vaknade jag iaf rätt tidigt för att jag skulle förbereda en god frukost till sötnosen medan hon sov! :D
Det blev: Kokta ägg, stekta ägg, arabisk skinka, turkisk yoghurt, ost, toast, liba bröd, grönsaker, te! (Y) Mums!
Efter fukosten bestämde vi att PROMENERA till stan eftersom jag skulle möta min Gudfars-familj (?) där för jag skulle agera fotograf hela dagen pga den riktiga fotografen inte kunde komma till bröllopet! Men det var ganska kul ändå - lyckades ta några snygga bilder! :D
Brudgummen (är bror till min systers bilvande man) & Brudtärnan(min Gudsyster)
Mina snygga Gudsysystrar! :)
Nu ska vi ha efterfest hemma hos dem sen blir det övernattning här!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0