Grattis Sötnos! <3

jag ska ta det här eftersom det blir lite konstigt på fb! :S
Jag orkar inte skriva så mycket som jag brukade skriva innan för min kärlek till dig blir bara större och större för varje dag och ord kan absolut inte förklara hur mycket jag älskar dig, du betyder obeskrivligt mycket för mig! Nu har klockan passerat 00:00 vilket innebär att du är ett år äldre nu! :D Grattis till världens bästa kompis! I vanligt fall brukar man säga hoppas att du får en underbar dag som är lika underbar som du men jag gillar inte och ljuga för dig, oavsett hur underbar din dag kommer vara så kommer den aldrig vara lika underbar som dig för du är helt enkelt underbarast i hela världen! Vi har varit "tillsammans" (som din mamma brukar säga! xD) i snart fem år och jag ångrar aldrig en enda stund jag spenderade med dig! (förutom när vi bråkar o så! :P) Du är min kompis, min syster, min mamma. du är mitt allt - med andra ord! :D Mitt liv skulle vara tråkigt utan dig, hoppas att ingen skiljer oss från varandra! :( Inte för att jag skulle vara uttråkad utan att det skulle kännas som om nån har dragit ut mitt hjärta ur min bröstkorg! :( ( Jag överdriver inte, om du undrar! :P) Vi bråkar minst 100 ggr per dag men vi löser allt efteråt och ångrar varenda fult ord vi sa för varandra! :( Jag är såååå tacksam att du finns, tack att du stöttar mig när jag mår skit, tack att du gör mina dagar, tack att du alltid försöker bli vän med mig när vi är osams, tack att du förstår mig och att du hjälper mig, tack att du uppmuntrar mig, tack att du bryr dig! och "tack att du finns, att du förstår! :P" Jag ber varje dag om att Gud inte inte låter dem skicka tibax oss, jag vill verkligen inte förlora dig syrran! :( o va inte orolig om inte min man låter mig träffa dig då kommer jag slå ihjäl han tills han dör! :D hihi, jag tror att jag har babblat klart, fortsättningen följer nästa år! xD <3 <3 hoppas att du lever 100 år till och må gud välsigna dig och din familj! Puss& Godnatt! :* <3
<3

Kommentarer
Postat av: Sbarta Kosan

Habibi du har skrivit till fel person det är du som är underbarast i hela världen, ord kan verkligen inte beskriva det vi har haft tillsammans! Vi har gått igenom ALLT tillsammans och ingen i hela världen kan ta din plats i mitt hjärta mariam! Även om jag blir sur på dig varje dag så vet jag att vi kommer bli sams om max en timma! Båda vet hur rädda vi är om varandra O jag hoppas att det kommer va vi hela livet ut inte bara i de här 5 åren vi har varit "tillsammans" HAHA ;)

wallahi jag visste inte att du kunde rappa haha :D Du är BÄSt jag svär på gud, ingen är lika söt som dig :( Ingen/inget på denna jord kan skilja oss åt mariam så länge vi vet vad vi vill! Jag ångrar allt fult jag har sagt till dig marre du förtjänar verkligen allt bra! Jag önskar dig all lycka av hela mitt hjärta! <3

Jag är mer tacksam att du finns mariam DAHERSSON! Du har lärt mig allt, du lärt mig vara godhjärtad och hjälpa folk när de behöver mig, du har lärt mig vilka vägar jag ska ta när jag mådde som värst! Du fick mig skratta på mina värsta dagar, Jag fick tårar -.- Inget kommer att skilja mellan oss mariam inte ens din man hahaha :D JAG ÄLSKAR DIG jag finner inga bättre ord! Tack för allt, du e det finaste jag har! Puss& Godnatt! :* <3

2011-04-07 @ 00:56:00
URL: http://INGEN BLOGG DEN! :P
Postat av: http://mishaas.blogg.se

awww vad sööt! :D jag hoppas att du mår bra sötis :) <3

2011-04-13 @ 20:29:33
URL: http://mishaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0