Ny fantasi... xD

Nu ska jag sätta på mig hörlurarna o lyssna på de bästa låtarna på högsta volym för jag ska diska! Skönt att komma in i sin lilla värld o drömma bort (A)... Efter det ska vi kolla på nån film o äta chips för dt är.....................................

Dt finns sååå mycket o berätta men jag tror inte nån orkar lyssna så vi får skippa det xD..  men idag har vi iaf börjat med en ny video som ska föreställa en reklam för våra Adidas fotbollsskor ;) o nästa vecka ska vi börja med redigeringen - kommer publicera den på facebook som vanligt.

btw jag fick reda på att jag fick 33/35 på min mediekunskaps prov! :D Annars så har vi pratat med våran fotbollstränare att vi ska börja fotboll igen, då ska jag sluta jogga! :$

Snart Ska det käkas PIZZA som mina söta bröder har köpt till mig! <3


Här kmr Pippi långstrump xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0