Fick skit av rektorn..XD



kan man bli kär i en låt!?!?.. för jag blir ju kär i allt& alla! -.-


D känns som om d var länge sen jag blogga! Men eftersom jag e business Woman, så har jag inte tid att uppdatera XD men d e ändå ingen som e intresserad av att läsa :D..

Skolan e d bästa som finns haha... idag blev nåra killar hemskickade från svenska 2 , tyckte synd om dem faktiskt:$ innan dt så fick vi lyssna på våran kära rektor som satt och pratade om våran dåliga uppförande! Dt var ju ganska trevligt o höra:) men jag& sbarta spela änglar så ingen kunde säga nåt till oss(A)

Puss& kram.. uppdaterar kanske senare.


Min systersdotter => Mitt allt, mitt liv!
har aldrig träffat henne! :'(

Kommentarer
Postat av: kymia

Tack det samma:P

2010-09-18 @ 19:04:47
URL: http://thevideoandmusicgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0