Me Love Police!

På morgonen hade jag tid hos tandläkaren, Sbarta fick följa med mig o ta ledigt från lektionen eftersom jag inte vågade gå dit själv ! (A) men där upptäckte vi att min tid är 19/11 o inte idag!(6) då gick vi o spelade fotboll i våran gamla rastgård i regnet – det gillar jag! (Y).

Efter skolan gick vi o köpte nya snygga fotbollskor! :D

Sen gick vi o åt på Max, MUMS! ( btw, dt e jättenyttigt med hamburgare ! ;) )

efter dt fick jag gå till polishuset, där pratade jag med en polis i 45 min:$ för o anmäla min data förstås xD

O eftersom fotbollsträningen var inställd idag då Kom jag hem kl 19, men det var ändå jättemörkt ute! :O

Jaop.. så är det, nu ska jag duscha o sova...Godnatt (K)


Kommentarer
Postat av: Sbata

Hahah sikken dag alltså!! full av överraskningar! men kul var det iaf! ha dt bäst. Godnatt! <3 :*

2010-10-19 @ 20:50:45
Postat av: Mariam

Alltid lika kul med dig! ;) Godmorgon! :*

2010-10-20 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0