That's who I am...

v     Beskriv dig själv med 3 ord: Ambitiös, sjyst & snygg...

v     Vad tittar du på för sorts serie? : Syrians/turkisk.

v     Vilket är din favorit film?: Fast and furious.

v     Glass eller tårta? Lite tveksamt… :$

v     Sommar eller vinter? Sommar!!

v     När grät du senast? Idag…

v     Vilken är din favorit djur? Hund.

v     Vilka är din favorit skådespelare/skådespelska? Megan fox, taylor lautner.

v     Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vara då? Angelina jolie!

v     Vilken kändis skulle du helst vilja dejta? Jesus navas!

v     Vilken är din favorit parfym? D&G

v     Aftonbladet eller Expressen? Who cares?

v     Vilka är dina favoriter ämne i skolan? Rörlig bild & Grafisk kommunikation.

v     Tuggummi eller godis? Tuggummi.

v     Vilket är den bästa kärleks låt du har hört? Doorbell – trey songs// Rihanna – photographs.

v     Blondiner eller brunetter? Både…

v     Varför är du så söt? Gud skapade mig så? (H)

v     När brukar du sjunga? När jag duschar, elr när jag har tråkigt xD

v     Vilket/vilka är dina favoriter sport? Fotboll, basket.

v     Vad är du mest nöjd med ditt ansikte? Mina läppar.

v     Vem sa "Jag älskar dig" senaste till dig? Pappa :)

v     Hur snygg är du från skala 1 till 10? 8,7

v     Vilka språk kan du? Arabiska, franska, engelska, svenska.

v     Vilket är ditt sämsta ämne i skola? MATTE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0